Reply to "Red Dot Sights for Handguns"

hile posted:

Damn, bad luck brother Tick. Another time there, you unintentionally taught me the importance of rifle-to-pistol transitions.

Yeah, shit I remember that. My rifle jammed so I pulled the blaster and made a good shot into the adjoining room. I should have walked off on top.

Come to think of it... I’ve had shitty luck in that shoothouse especially if you include when the bee stuck me on the fucking neck in there.

WTF?

Copyright Lightfighter Tactical Forum 2002-2020
×
×
×
×
×